Hyväksytty!

See roheline auto seal on minu pargitud. Valge masin tuli hiljem!
On siiani pisut uskumatu, et minust sai autojuht. Et ma eksamid ära tegin ja tõesti ka pisut sõita oskan. Tõsi, linnas, eriti siin kodulinnas tundub see turvaline. Eriti kui sõidan tuttavaid tänavaid pidi. Kuid nagu sõidueksami vastuvõtja kommenteeris: "Nüüd tuleb sul alles sõitmist õppima hakata. Eeldused on olemas ja tingimused loodud."
32 sõidutundi, koos pimedasõidu ja maanteesõiduga (siin ju kiirteed) ja lisaks veel libedal sõit. Sellest pidi piisama. Nüüd tuleb iseseisvalt jätkata. Ahjaa, mu esimene omaette sõit oli majaõuelt autoparanduse parklasse. Seal see roheline silmarõõm nüüd seisab ja ootab uut ... aastat ning roolikeerajat. Mulle tundub, et sellest tuleb üks siiras sõprus.

Populaarsed postitused sellest blogist

Liis-Katrin Avandi: me ei varja oma pisaraid

Rita Rätsepp: õnnest, rikkusest ja Alo Mattiisenist

Jumalike juhuste tragöödia ehk Immanuel Volkonski lugu

Kirikumees ja vabamüürlane Jaan Tammsalu: saladusi tulebki hoida

Veronika Portsmuth: olen õnnelik, et üldse midagi mäletan